Ślub Marty i Mariusza

W minioną sobotę miałem ogromną przyjemność być na ślubie i bawić się na weselu moich przyjaciół Marty i Mariusza. Byliśmy z E. gośćmi, ale nie był bym sobą, gdybym nie zabrał aparatu. Dzięki uprzejmości Młodych mogę się z wami podzielić rewelacyjną zabawą i niepowtarzalną atmosferą tego wydarzenia. Zaznaczam jednocześnie iż był to pierwszy ślub na którym pstrykałem. Zważywszy że nie chciałem przeszkadzać fotografowi, nie używałem lampy.


Chwila dla reporterów.


Jaki piękny dzień.





Pierwsze obowiązki.


Życzeń czas.


Wróżba z ciasteczka.


Pierwszy taniec.














Zabawę czas zacząć.


Był Twist...


... i była Macarena.








Komentarze

  1. NA ślubne zabawy to mogę patrzeć najchętniej bez uczestniczenia :))) Widzę, że pogoda młodej parze dopisała a to przynajmniej pozostawi miłe wspomnienia :)
    JA jestem zdecydowanym zwolennikiem zdjęć czarno-białych mają najfajniejszy klimat.

    Aaa i wróżba cudowna! oby się spełniała!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wróżba jest moja, więc mam nadzieję, że się spełni- będę nad tym pracować :)

      Usuń
  2. Hoho no widze ze wesele udane jeszcze jak patrzy sie na znajome twarze :D

    OdpowiedzUsuń
  3. No i bardzo dobre zdjęcia jak na pierwszy raz w takiej roli :). Super fotorelacja. Widać, że była dobra zabawa :).

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładnie Bartku bardzo ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. fajne zdjęcia z oczepin, podoba mi się to światło... // fotograficznyamok.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Zdjecia pieknie oddaja te wyjatkowe chwile...
    Zycze zeby takie chwile i spelnione wrozby towarzyszyly wszystkim przez cale zycie !
    mK

    OdpowiedzUsuń
  7. Widać, że się działo. :)

    Życzę wytrwałości w spełnianiu marzeń, ale również i przyjemności płynącej z realizowania tej ciasteczkowej wróżby. :)

    Chociaż o to drugie raczej się nie obawiam, bo widać, że lubisz to, co robisz. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak na pierwszy raz, to zdjęcia super. Fotografowi nie przeszkadzałeś:) A co do zabawy, to rzeczywiście udana – szczególnie w wydaniu panów! Pozdrawiamy.

    OdpowiedzUsuń
  9. Wiem co to znaczy mieć obiektyw kitowy, brak lampy zewnętrznej i ogromne chęci i pomysły na zdjęcia, też to przechodziłam ;) Ale pomimo to, zdjęcia wyszły fajnie, oby tak dalej :) A dla młodej pary gratulacje :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne zdjęcia... nic trudnego przy tak pięknej Pannie Młodej... (komar)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Potwierdzam, zdjęcia wyszły rewelacyjnie. Pozdrowionka

      Usuń

Prześlij komentarz